Tanker på en onsdags morgen

♥ Hva pokker skal jeg egentlig gjøre med livet mitt? Jeg skulle egentlig bruke året i fjor på å finne det ut, men kom ingen vei, eller jo. Men det var i feil retning. Så nå skal jeg liksom bruke dette året her på å finne ut hva jeg vil, og nå har jeg liksom tre mulige veier og gå. HVA OM JEG VELGER FEIL IGJEN!? 

♥ Jeg er sluten, hva vil jeg ha til frokost? Det står mellom stekt egg med rødløk, mais, ost og paprika eller yougurt. Tror jeg går for førstnevnte, det er så sinnsykt godt når jeg får det til.

♥ Jeg brukte 1400 kroner på redigeringsprogrammer i går. Heldigvis dagen før lønning så det blir ikke kjent noe på i lommeboka på samme måte som om det var midt i måneden. Nå må jeg virkelig få ut fingeren å ta masse bilder og blogge myyye. 

♥ Jeg må egentlig veldig på do, veldig. Kanskje jeg skal sette macen fra meg i sengen og ta meg en liten tur til det hellige rommet? 

♥ Jeg gikk på do. Og det føles SÅÅ bra, du kjenner nok følelsen selv. Etter å ha kjent på at noe må ut en liten stund også er du endelig kvitt det. Nesten som jeg må ta et hjerte her også fordi det føles så bra♥ Okei, i did.

♥ Jeg måtte tørke noen tårer fordi jeg nettopp så episode to av vegardxfunkiG, du forstår det om du ser den eller har sett den selv. Altså, ahh! 

♥ Jeg har tenkt til å virkelig få til dette med bloggen nå. Målet er å være med på bloggerne om to år, og kunne leve av bloggen på full tid. Eneste problemet mitt er at jeg er så ubesluttsom og klarer ikke bestemme meg for om jeg vil blogge her eller på nouw. Fordi alt av design er så innmari lett på nouw, her sliter jeg nesten rævva av meg. Neida, men litt jo. Men for øyeblikket har jeg bestemt meg for å bli værende her, få masse lesere og dele livet mitt. Alt som er dritt og alt som er bra! 

♥ Det ble veldig mye jeg over her ser jeg. Det ble youghurt til frokost, ikke no egg foreløpig. Men vi får se hva resten av formiddagen bringer. Nå skal jeg planlegge litt blogg og se på YouTube, og bloggerne. Det gir meg så sinnsykt motivasjon og se på folk som har klart det i livet, jeg blir rørt! Gråter hver gang jeg ser på bloggerne, bare Nelia sier elsker deg til Caroline liksom. Smelter!

 

Vi blogges fininger, xoxo

7 kommentarer

Siste innlegg