Ubesluttsom til 100

Om jeg skal beskrive meg selv ned et ord, så vil det ordet først være lykkelig. Om jeg får spørsmålet om å beskrive meg selv ned to ord, så vil det været lykkelig og ærlig. Får jeg spørsmålet om å beskrive meg selv med tre ord, så vil det vært lykkelig, ærlig og ubesluttsom, veldig ubesluttsom. Jeg tror helt ærlig at du ikke finner et mer ubesluttsomt menneske enn meg. De siste ukene har jeg tenkt på å farge håret, men jeg har ikke visst om jeg vil ha det blondt eller brunt. Jeg har gått så mye fem og tilbake, at nå måtte jeg bare få gjort noe.

Flere bilder kommer senere i kveld, for 10 minutter siden var huset fult av 12-åringer, vi har spist taco og kake til vi trilla ut dørene alle sammen! Jeg skal bruke de neste timene på å rydde ferdig rommet mitt, ta bilder av meg selv og se videre på orange is the new black. Jeg har kommet til første gang de tar over fengselet, herregud så spennende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg