VELKOMMEN!

Hallo alle sammen! 


Long time no see. Altså, nå har det gått over et halvt år, nærmere syv måneder faktisk. Gu jeg har savna å skrive, ta og redigere bilder. Jeg har vurdert, skrevet for og mot, og vært så heftig nede i tenkeboksen at jeg har nesten ikke visst hvordan jeg skulle klare å komme meg opp igjen. Men nå, har jeg bestemt meg! Og her sitter jeg da, med beina på stuebordet og macen på magen. Dobbelhakene får lufta seg godt og magen rumler nok snart kjenner jeg den riktig. Bloggdesignet mitt skal fikses i løpet av de neste ukene, jeg skal snart sette meg ned å ta meg ordentlig god tid til og gjøre det skikkelig. 

Nå er jeg klar til å virkelig være 100% ærlig, dele mine nye strekkmerker, dobbelthakene mine og hvordan det føles å vær i et langdistanse forhold. Jeg holder på å komme inn i treningsrutiner igjen, det er ikke bare bare, haha! Jeg skal dele personlige innlegg om fortiden min, nå-tiden og fremtiden og om hvordan den også påvirker meg i dag. Hverdagsinnlegg, motinnlegg og antriksinnlegg. Det blir tips og triks, og myemye glede. Herlige fred jeg gleder meg!! Nå jobber jeg med å finne ut om jeg vil ha teksten midtstilt eller sidestilt, plis gi meg beskjed om hvordan du liker det best! Håper du vil følge med meg videre, vi blogges!


Jeg aner ikke hvorfor bildet fikk så dårlig kvalitet, det er ikke slik før jeg laster det opp. Men det får bare gå for denne gang! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg