BANANPANNEKAKER

Good morning darlings!

Jeg håper dere har sovet utrolig godt i natt, jeg sitter i sofaen og ser på en film på tv. Jeg har vurdert om jeg skal dusje de siste 40 minuttene, men har innsett at jeg ikke gidder. Jeg vasket håret i går, så det er så godt som nyvaska. Så i stede for å gå i dusjen fikset jeg håret full fart for kvelden. Etter at jeg kom hjem til juleferien har jeg laget min egen frokost hver eneste dag, og noe av det første jeg lagde var disse bananpannekakene. De er super god og er blitt favoritt frokosten min, så jeg tenkte jeg skulle dele oppskriften med dere.

Det du trenger er:

1 modne bananer

1 dl lettkokte havregryn

1/2 dl melk

1/2 ts bakepulver

1 egg

1/2 ts vaniljesukker

 

Bland alt sammen i en bolle og stek dem til du mener de ser klar ut. Ha på litt blåbær, syltetøy og brunost og koooos deg! Vi snakkes snuppis<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg