Kvelden før kvelden

Om to og en halv timer er det julaften, shit ass! Nå sitter jeg i sofaen og har spist alt for mye pizza. Jeg har måtte åpne buksa og har vondt i magen fordi den er så full. Jeg er også snart ferdig med vrangbården på den siste armen på genseren min, deilig! Jeg kjenner jeg gleder meg til å sette meg ned og skrive nyttårsforsett i år, 2018 skal bli et råbra år på alle måter! Vi har plassert alle julegavene under juletreet, vært i kirka å øvd til i morgen og ser på hjemme alene. Det er faktisk jul dere, samme hvor lite julefølelse jeg har, haha! Jeg håper dere får en super kveld, og ikke glem grevinnen og hovmesteren i kveld da! Snakkes<3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg