Fiskepinner


Hei folkens! En dag igjen til helg. Jeg er så klar for helg denne gangen, kroppen er begynt å bli litt bedre, sett bort i fra bihulebetennelsen. Nå har jeg googla kjerringråd i 20 minutter og funnet ut at jeg skal prøve å koke vann med litt salt oppi, la det kjøles ned også trekke det inn gjennom nesa, haha! Fungerer vell egentlig litt som nesespray? Jeg har ikke brukt så mye nesespray i mitt liv, for jeg er faktisk redd for å dra ting inn i nesa, haha, for en fobi! I dag hadde vi fiskepinner til middag, jeg hev oppå tallerkenen og tenkte jeg skulle klare å spise opp alt, noe jeg ikke klarte.. Nå skal jeg strikke ferdig sokken min og dra på litt sminke før en gjeng fra skolen skal inn til K-town for å høre på konsert! Ha en herlig kveld, så blogges vi! ♥


@Tommyrasa

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg