woke up like this

God morgen fine dere! Hver morgen starter likt, jeg våkner et par ganger av roomien min som våkner lenge før meg, også 0745 ringer min første alarm. Samme hvor tidlig jeg la meg kvelden før klarer jeg ikke stå opp til den første alarmen, også ringer den andre 0801, 0806, 0811, 0814, 0817, 0821, og sånn fortsetter det helt til 0840. Da må jeg ut av senga å kle på meg, for morgen stemningen starter 0845. Men i dag våkna jeg ikke av roomien min, for hun sov over hos noen andre i natt, så jeg hadde overnattingsbesøk av Eirik. Vi knepte oss opp i enkeltsengen som er alt for liten for to, haha! Jeg plasserte et bord og en stol inntil sengen med et teppe over, bare i tilfelle jeg skulle skubbe han ut av sengen. Han gikk ned på sitt eget rom for å stelle seg når klokken var litt over åtte, jeg hadde bestemt meg for å sove til 0824, men reiste meg fra sengen ti over åtte, da fikk jeg plutselig god tid til alt.

Her innså jeg at jeg måtte på do, veldig på do..

Jeg gikk ut av sengen, vasket meg under armene og ellers steder på kroppen som trenger en vask med en våt klut. Også måtte jeg løpe på do, for jeg er enda dårlig i magen etter turen, haha. Når jeg var ferdig på do sto Eirik klar å venta på rommet mitt med to skiver, han regna med jeg kom til og være for treig til frokost i dag, noe jeg var.. Også vasket jeg ansiktet, også måtte jeg gre gjennom håret, og det er et kapittel i seg selv, jeg haater å gre håret mer enn alt. Jeg er så hårsår, og å starte dagen med flokete hår, det ødelegger alt ass. 

Og slik pleier de fleste dager å være, bare at jeg rekker frokost da, haha!

 

 

4 kommentarer
    1. Så sykt herlige bilder, haha! Og for en enkel morgenrutine, slitsomt å slumre såå mye da, men det blir vel en dårlig vane, hehe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg