Velkommen Mandag

Helgen går alltid så alt for fort, men denne gangen går det faktisk fint. Jeg har gått hele helgen og ventet på en pakke fra Daniel Wellington, med to klokker og to armbånd #sponsa. Og i dag kom de! Det var digg å gå forbi glassburet etter at klassen kom tilbake til skolen og se at navnet mitt sto på pakken. Jeg klarte ikke vente med å åpne den til jeg kom på rommet så jeg satte meg ned i benken og åpna den der sammen med Eirik. Jeg åpna, han så på, hihi. Jeg har aldri helt lært meg hvordan timeplanen på mandager fungerer, men jeg tror jeg er ferdig med alt av skole for i dag, jeg har ingen valgfag på mandager, så det er en mindre tung start på uka. Nå skal jeg sette på en vaskemaskin med sengesettet mitt slik at jeg kan legge meg i helt ren seng i kveld. Også skal jeg sette opp studio lyset mitt å ta bilder av klokkene, DET gleder jeg meg til!

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg