Uken som gikk



Ukene går så alt for fort, det er nesten litt skremmende. Jeg har klart meg to uker uten godteri og om 18 dager kan jeg spise og drikke alt jeg vil igjen.

AKKURAT NÅ: Sitter jeg i senga mi, jeg har nettopp spist tre skiver med ost, brunost med syltetøy og salami, og en skål med yougurth. Solen skinner inn vinduet i dag også, så jeg har måttet åpne vinduet og skiftet klær. Så nå har jeg på meg en svart bokse og en hvit t-skjorte. Basic? Let´s do it today, haha!


UKENS HØYDEPUNKT: Jeg har startet å strikke min første sokk! Og jeg har faktisk kommet ganske langt på den, jeg er snart ferdig med den delen før helen som går oppover på foten, haha. Om jeg bare tar meg tid til å strikke litt mer på den i dag blir den klar til at jeg kan starte på helen i morgen, det blir digg!

UKENS KJIPING: Jeg blir ikke frisk, formen blir bare verre og verre. Bihulebetennelse, feber, magen er ikke helt med, for der renner alt rett gjennom, asj.. Jeg vurderer kraftig om jeg skal reise hjem om ikke så lenge for å få slappet helt av. Jeg har også måttet melde meg av en tur jeg egentlig skulle på neste uke med fremtid og handling, eller jeg har ikke meldt meg av enda, men jeg skal gjøre det i dag. Kroppen trenger å slappe av om jeg skal bli frisk, og da kan jeg ikke dra bort i tre dager ass, samme hvor kjipt det er å måtte droppe det..
 

UKENS TANKE: Vi er så veldig heldige som bor her i Norge. Altså det er 815 millioner mennesker som sulter her i verden, og her sitter vi og får det vi vil ha i butikken når vi vil ha det. Jeg var så redd for at jeg ikke skulle få grøt i går at jeg var klar til å gå på butikken og kjøpe det for å varme det i mikroen, grøt har blitt en tradisjon på lørdager her nede, de fleste klager over hvor lei de er grøt. Men hver lørdag er det rester fra fredagen, så folk trenger ikke spise grøten. Vi er så alt for bortskjemte hele gjengen ass.


UKENS BESTE BILDE:

Vi fikk i oppgave og ta tinder profilbilde for et mennekse. Så, dette er Solgunn, hun er 59 år og er på utkikk etter yngre menn, hahah!!
 

UKENS CRAVING: Grøt. Uten tvil grøt. Nå som jeg har klart meg uten godteri i to(!!) uker har jeg ikke lenger så lyst på det. Nå har jeg der i mot lyst på grøt, hele uka, ikke at det er så mye bedre enn godteri, haha. Men det går fint, jeg spiser det bare på lørdager uansett, da er det innafor!


5 TING JEG SKAL DEN KOMMENDE UKA:

-Jeg skal blogge hver dag. Det er så deilig å sette seg ned med macen og koble helt ut, bare skrive og redigere litt bilder. Dette er min «my time» haha. Hvert fall nå som jeg er så sliten og dårlig er det deilig å ikke bare ligge på rommet å ikke gjøre noen ting, i tillegg til at bloggingen gir meg et lite kikk i kroppen, fordi jeg synes det er så gøy!

-Jeg skal gå tur rundt vannet to-tre ganger! Jeg har godt av å komme meg ut litt og trekke litt frisk luft selv om jeg er syk ass.

-Jeg skal rydde rommet skikkelig. Nå får jeg besøk av familien til helgen og da skal det være litt ryddigere her. Ikke det at det er så rotete, men skapet må tømmes og alt må brettes også må jeg få orden på skrivebordet mitt.

-Jeg skal bli ferdig med sokken min og begynne på nummer to.

-Jeg skal bake brownies med Eirik. Vi kjøpte inn til å bake det for over en uke siden, men vi har ikke hatt tid til å bake den, så den kommende uka skal vi få bakt den!

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg