Curly


God morgen dere!  

Det føles så digg å våkne opp klokken åtte en lørdagsmorgen uten at det var alarmen som vekket meg. Jeg får så god til på å gjør meg klar til dagen, bla gjennom instagram, se om jeg finner noe jeg ønsker meg til jul og om øreproppene mine ikke ligger så alt for langt borte hører jeg litt på podcast også. Nå sitter jeg i sengen, helt ødelagt etter dagens frokost, for jeg spiste mer enn jeg egentlig orket. Jeg har dratt bordet på rommet inn til sengen min og har bena mine oppå det tullet inn i et teppe. Jeg har nettopp luftet ut på rommet litt, men det ble så kaldt at jeg måtte lukke vinduet igjen. Jeg har strikket en omgang lenger på sokken min, og gleder meg til jeg er ferdig med den. Målet er å begynne på helen i dag og bli ferdig med sokken i løpet av helgen slik at jeg kan starte på en ny en neste uke.

Jeg får snart en pakke i posten fra Daniel Wellington, med to dødslekre klokker og to armbånd. Jeg er gira! Jeg hører på Alan Watts snakke i bakgrunnen om hvordan det ville vært å ikke våkne etter at man har sovnet og hvordan det ville vært og våkne uten å ha sovet. Han endrer tankegangen min ganske mye hver gang jeg finner tid til å sette meg ned å lytte, og tenke. Det kan anbefales og ta seg litt tid å søke han opp på youtube ass.

Senere i dag er planen å bare slappe av, klokken tre er det graut til middag, noe jeg alltid gleder meg like mye til, jeg har funnet ut at jeg elsker det, hvert fall nå etter at jeg begynte med godte stoppen. Graut er så greit å ha lyst på i stede for godteri, for jeg vet jeg får det hver lørdag og det er ikke så lett og lage selv. Godteri er det bare til å gå i butikken og kjøpe så mye jeg vil av, når jeg vil. Og det blir dyrt i lengen. Jeg føler meg som et helt nytt menneske etter at jeg slutta å spise godteri, kroppen føles så ren, haha!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg