1 år som råner




DIGG!

I dag dukket det opp et gammelt innlegg på facebooken min. Jeg elsker den påminnings greia som er kommet hvor du blir minnet på gamle innlegg. I dag er det et år siden jeg besto oppkjøringen på første forsøk, juhi! Det var jaggu ikke sikkert jeg noen gang kom til å få lappen, for jeg er så treg i alt jeg gjør, haha! Jeg har lært så mye av å kjøre bil alene og sammen med andre i trafikken som jeg ikke har tenkt på før. Som for eksempel hvor fort noe kan gå ille om du ikke følger med når du rygger bare noen få sekunder, kommer en liten story time på den hendelsen der senere ass, spennende, spennende!

Jeg har innsett hvor koselig det er å kjøre hjem alene i lyset på musikken på full guffe og jeg kan synge av full hals, jeg har innsett at det ikke er noe koselig og kjøre alene i mørket, jeg er så paranoid og redd for alt, at det fungerer dårlig, men det er digg å pushe grenser da! Jeg har skjønt hvor viktig det er å være 100% ops på hva som skjer i trafikken og ikke tutle med andre ting som mobilen. Er du uheldig holder personen du kjører på å svare kompisen på en snap også og da kan det gå ille! Jeg har hatt lappen i et år og har ikke fått noe fartskontroll, jeg har brukt bilen mye til jobb og har avlastet mamma med all kjøringen hennes. Jeg er så glad for at jeg har fått lappen så mamma har hatt muligheten til å spørre om ikke jeg kan kjøre når hun ikke har orket. Jeg har kunne kjørt til Eirik selv, noe som har vært veldig deilig.

Billappen har vært digg dette året jeg har hatt den, og bilen min Nøtta har blitt min beste venn. Det hørtes trist ut, haha! Nå gleder jeg meg til flere år med billappen og krysser fingrene for at jeg aldri mister den!


 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg