I november skal jeg


November er bikket inn i kalenderen, og vi er i gang med den ant siste måneden i 2017, hvor sykt er ikke det? Om to måneder lever vi i 2018 liksom!? Jeg har gledet meg til november da, det må jeg innrømme. Endelig begynner det å bli litt mer akseptabelt og spille julemusikk, det blir mer julepynt i butikkene og jeg kan begynne å kjøpe julegaver! GIIRA! Denne måneden skal jeg sette opp mål som skal gjennomføres, og om jeg deler det på bloggen og folk leser det føler jeg meg litt mer forpliktet til å fullføre enn om jeg bare skriver det ned for meg selv, so here we go;

1. Jeg skal komme i gang med treningen igjen. Dette sier jeg hver måned, hver uke og hver eneste dag, men nå skal jeg faktisk klare det. Men først må jeg bli frisk, for jeg er raua lei av å være syk. Jeg skal starte med å trene 2-3 ganger i uka og bygge det opp der i fra.
 

2. Ikke spise godteri før 23. november, nå har jeg klart å holde meg i en uke og fem dager, jeg kan ikke knekke nå, det er bare 19 dager igjen liksom. Jeg spiste helt på ekte godteri hver dag før jeg sluttet, og det har ikke kroppen godt av. Jeg drakk også cola hver dag, noe jeg også har klart meg uten siden 23. oktober. Og med colaen fikk jeg faktisk abstinenser, det var grusomt, haha!
 

3. Begynne på julegavene. I år skal jeg gå all inn på noen av gavene, nå har jeg lært meg å strikke skikkelig, så jeg har en liten plan der. Også skal jeg ta bussen inn til Kristiansand et par ganger og se om jeg finner noe kult. Eneste problemet jeg har i år er at jeg må få alt med meg hjem til Sveio, men det fikser jeg!
 

4. Jeg skal begynne å blogge igjen! Æhh, jeg er gira, nå er designet nesten på plass, jeg skal bare endre på et par ting til, jeg har begynt å planlegge fremtidige innlegg, jeg får forhåpentligvis nytt batteri og lader til speilreflekskameraet mitt 11. november når gangen kommer på besøk og da dere, da blir det ordentlig digge bilder. Jeg får så mye energi og glede av å tenke på bloggingen, haha!
 

5. Jeg lurer på om jeg skal ta meg en tur hjem og få slappet litt av, nå har jeg faktisk hvert syk i nesten to måneder. Det har vært veldig av og på hvor ille det har vært, men nå er det blitt verre enn det har vært noen gang, så nå er målet og bli frisk. Helt frisk.
 

6. Pynte til jul. Jeg gleder meg til å kjøpe lysestake og masse lys og et lite juletre som skal stå på rommet. Jeg har begynt å planlegge hvor alt skal stå og henge, jeg elsker jul så veldig!
 

7. Rydde rommet skikkelig! Jeg har ikke mye rot på rommet, jeg er ganske flink på å holde det ryddig sånn innimellom, men jeg stapper bare skapet fult av alt og legger de tingene jeg ikke vil ha fremme under sengen i kasser, det ser ryddig ut, men er ikke så ryddig egentlig, haha!
 

8. Ta masse mer bilder! Dette året er nok noe jeg vil huske for resten av livet, men jeg vil ikke bare huske det i minnet, jeg vil ha noe å fysisk se tilbake på. Så det blir nok litt folkehøyskole-snakk fremover. Dette året er og kommer nok til å bli så bra!
 

9. Shoppe litt jule klær. I fjor var jeg alt for sent ute med julekjole shoppingen, i år skal jule kjolene være i boks før lillejulaften.
 

10. Jeg skal en tur på ikea og kjøpe litt esker til å ha oppå skapet og litt duftlys til og ha på rommet. Jeg ender nok opp med en plante også kjenner jeg meg selv rett, haha!

11. Ta bilde av AvoGeir hver uke for å se hvor mye han vokser uke fra uke. Jeg har en avokado plante på 4 måneder, og han har begynt å bli veldig stor. Han vokser veldig fra uke til uke, og fra nå skal det dokumenters!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg