Shoppings

Heiheiii!

Nå sitter jeg i sengen på rommet mitt, solen begynte akkurat å skinne inn vinduet og rett i ansiktet mitt, selv om det egentlig er veldig deilig vurdere jeg sterkt og lukke igjen gardinen litt, haha! Nå har vi nettopp spist pizza til middag, en etterlengtet pizza. I går etter turen til butikken sa jeg til Eirik at mamma ville vært stolt over meg om hun fikk se hva jeg hadde kjøpt. Tøy mykner, bananer, druer, laktose fri rømme, dipp, to smoothies, en appelsin juice på 50% og to pakker med de billigeste gulrøttene jeg klarte å finne og alt dette til 150kr, altså jeg er fornøyd;-);-) Smoothien var foresten veldig god, hvert fall den oransje med mango og goji! 

Jeg er på tidenes godtestopp, og skal klarer  meg fra 23. oktober til 23. november uten godteri, so far so good. Selv om jeg de første dagene hadde abstinenser, haha. Well, mer om godtestoppen senere. Nå skal jeg spise meg en banan for jeg er enda litt sulten. Snakkis!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg