Outfit

Jeg var hjemme fra skolen rett over 11 i dag, superdeilig å kunne dra hjem og slappe av litt før jeg måtte jobbe videre med skolearbeid.


Jakke – HM (lignende her)    Bokse – Cubus   Sko – Nike   T-skjorte – BikBok

Jeg har laga middag, sett på TV og sovet. Jeg har brukt fire timer på å få ut dette innlegget, og er enda ikke startet med rapporten til gårsdagens prosjekt som skal inn i kveld. Denne oppgaven her har ikke fanget min interesse i det hele tatt, og jeg liker egentlig å jobbe med slike ting. Jeg er så langt i fra fornøyd med produktet og skulle egentlig ønske jeg kunne valgt oppgave på ny. Jeg blir sint når jeg tenker på hvor stygt det er, årh! JAJA, nå har jeg sovet godt i 40 minutter, spist kvikk lunsj og nå er jeg klar for avslutning på arbeidsstua. Rapporten tar jeg i kveld, også får det gå som det går.
 

10 kommentarer

Siste innlegg