A BRAND NEW ICON

I dag er jeg blant de første i verden som får vise frem den superpene nye klokken til Daniel Wellington, nemlig Classic Petite. Denne kolleksjonen er så utrolig fin! Jeg har gledet meg til å vise den frem og fortelle dere om den nye klokken. Jeg ble kjempe spent når jeg fikk høre at de skulle komme med en ny kolleksjon og enda gladere når jeg fikk høre at jeg skulle få vise den frem til dere!

Se så lekker dere! Dette er min tredje klokke fra DW, og ingen av dem har skuffet i det hele tatt så langt! Klokkene er stilrene og passer til alt. Det som er felles for alle klokkene til Daniel Wellington er at de er ganske like, mens denne nye modellen skiller seg litt mer ut. Med den superlekre reimen i rustfritt stål, den er super god på håndleddet og er lett å justere selv.

I den nye kolleksjonen kan du velge mellom sølv og rosegull, du kan også velge om du vil ha hvit eller svart urskive, så i alt er det altså 4 klokker i kolleksjonen! Selv har jeg rosegull med svar urskive. Dette er klokker du kan bruke til en hver anledning, den er ikke for stor og ikke for liten. Dette er også Daniel Wellington sin aller første 32mm klokke!

En liten glad nyhet til deg som har lyst på din egen klokke, med rabatt koden ?INGRIDMARIE? får du 15% rabatt på kjøp av alle klokker på danielwellington.com. Koden gjelder frem til 15. April
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg