Måndeii

Aloha fininger!

Har dere hatt en fin mandag så langt? Her i Haugesund er himmelen blå og solen skinner. Jeg sitter i klasserommet og er endelig ferdig med å redigere 2 av 4 -eller 5 bildet til media oppgaven min. Nå skal jeg snart lukke macen å gå til busstasjonen, jeg får ta den tidlige bussen hjem i dag. Det er så sykt deilig å være hjemme halv tre i stede for halv fem. Jeg føler jeg får så mye mer ut av dagen når jeg får to ekstra timer hjemme. Plan for i dag er å spise når jeg kommer hjem, redigere litt mer bilder, sitte barnevakt, korps og så skal jeg ta meg en og en halv time med trening. Det skal bli deilig!

Også glemte jeg å trykke publiser, middagen er god, kaninene er matet og det er deilig å være hjemme!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg