Teite spørsmål jeg svarte på som liten

Hallaien fininger! Jeg ligger i sengen min, og tenker over alle nyttårsforsettene mine som jeg allerede har brutt.. Angrer litt på valgene mine til nå i år. Også begynte jeg å tenke på q-tips, som de nettopp snakka om på nyhetene og kom på hvor mye teit jeg ble spurt om som liten, som jeg hadde null peiling på hva var. Jeg var en u-viten liten unge, og heldigvis for det. Her har dere noen av spørsmålene jeg kom på i farta, kos deg!


 

Bruker du Q-tips eller?
Jeg trodde helt ærlig at q-tips var noe man brukte til å vaske tissen og rompa med. Jeg ble dritflau hver eneste gang noen spurte meg om jeg brukte det, og forsto meg ikke på de som sa ja, såå flaut å putte noe inn i rompa for å vaske. Så jeg så alltid stygt på de som spurte, lo litt å sa “Nei æsj, er du ekkel eller?” Hadde jeg bare visst..

Er du homo?
Altså, jeg trodde at om man likte menn eller gutter så var man homo. Uansett hvilket kjønn man var. Så jeg gliste til å svarte alltid “Ja, det er jeg faktisk, er du lesbisk?” Jeg trodde nemlig også at om man var forelsket i damer eller jenter var man lesbisk uavhengig av kjønn. Jeg husker så godt den dagen jeg fikk beskjed om at det å være homo betydde at man liker en av samme kjønn, da var jeg flau..

Har du aids?
Tro det eller ei, men dette ble jeg faktisk spurt om ofte. Og som du sikkert allerede har skjønt visste jeg ikke veldig mye og kjønns-sykdommer eller legninger. Jeg visste hvordan man lagde barn, og det var det. Dette spørsmålet kunne komme når vi satt i grupper i timene og jobbet, når jeg ikke hadde noen steder å gjemme meg. Jeg trodde det var en sykdom som rever fikk, altså rabies. Så jeg sa som regel noe slik som dette “Tror du jeg er en rev eller?” også lo jeg godt før jeg sikkert fortsatte meg noe som “Du er en ku, for du har pupper.” Gjett om jeg følte meg kul etter å ha kaldt en gutt for en ku, wow!


 

Hvorfor banner du aldri?
“Jeg banner jo j*vla hele tiden!” “Åh, shit i h*lvette jeg får ikke til å knytte opp skoen min” “F*en i h*elvette, denne j*vla dritt ballen suge så j*vlig” Det var noe slik som dette som kom ut av munnene min etter at spørsmålet ble stilt. Jeg banna aldri, og hadde null erfaring i hvordan jeg skulle gjøre det, så jeg putta inn de banneordene jeg kunne der jeg trodde de skulle være, og kjørte på. Jeg klarer faktisk ikke å plassere banneord riktig i setninger i dag heller, vet helt ærlig ikke hvor jeg skal bruke dem.

Har du hår i rompa?
Hæ, er det mulig å få hår i rompa!? Altså, jeg visste jeg skulle få litt hår på tissen for det hadde allerede begynt å vokse litt, hår under armene hadde jeg fått og monobryna som jeg barberte bort hadde jeg hatt siden 4. klasse. Men at det var forventet at jeg skulle få hår i rompa også, nei æsj. Det holdt med hår under armene for min del, det var vanskelig nok.

 


 

Skal vi ta tiss mot tiss?
Jeg hadde nettopp lært hvordan man lagde barn, og at det var med at en mamma og en pappa tok tiss mot tiss. Aldri i mitt liv og jeg skulle gjøre det. Ikke hadde jeg fått mensen, og jeg er neimen ikke sikker på om penisen hans var lenger enn lillefingeren min. Men det tenkte ikke jeg på da, for da var jeg satt ut. Tenkt deg å bli mor før man har begynt på ungdomsskolen. Aldri i mitt liv om jeg skulle gjøre tiss mot tiss med noen.

Tror du at du er kul eller?
Kjære deg, jeg trodde ikke, jeg visste! Jeg gikk meg alt for store joggebukser, en volcom jakke som jeg hadde fått til jul og en WEZC caps jeg hadde spart til å brukte over 500kr på. Fyy søren jeg blir flau når jeg ser tilbake på denne perioden. Det verste er det at jeg var sikker på at jeg var kul, jeg trodde jeg var den kuleste av alle. Der gikk jeg, med joggebuksa mi som sikkert var en L, en grå veldig slitt jakke som jeg brukte hver dag, en singlet langt nedover rompa, et tynt hårbånd rundt hode og capsen min. Og som om de ikke skulle være nok, hadde jeg lillaskate sko, som jeg tror jeg kjøpte flere par av fordi jeg likte dem så godt.

 

Innlegget er skrevet på kvelden, nå sitter jeg egenltig på skolen og skriver norsk. Men, jeg håper innlegget falt i smak, også bloggen vi igjen!

 

10 kommentarer
    1. Likte at da va en vri på da istedenfor å ha vanlige spørsmål, spørsmålene kjenner eg igjen veldig mye, men eg hadde vel litt andre svar :’)
      Fortsett med da du like å gjer Ingrid Marie, lika å lesa gjennom bloggen din i ny og ne! 😀

    2. Hei! Du er skikkelig pen ingerid Marie
      ♥ hadde betydd så mye hvis du hadde sendt meg en video der du sier hei Nimra ! På instagram! Jeg heter @mmfan_bruker ♥ elsker deg kyss og klemm fra Nimra! Er en stor fan av deg, det høres litt rart ut ,men jeg er en stor fan av deg , helt sant!! ♥ love u♥:-)

    3. Undeniably imagine that that you said. Your favourite justification appeared to be on the net the easiest factor to be mindful
      of. I say to you, I certainly get irked whilst folks consider
      issues that they plainly don’t recognise about. You managed
      to hit the nail upon the highest as smartly as outlined out the
      entire thing without having side effect , people can take a signal.

      Will likely be again to get more. Thank you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg