Mondayzz

Hei, og god Mandag dere!

I dag var det virkelig deilig å kunne sove femti minutter lenger enn vanlig, det var etterlengtet. Det er så sykt deilig å kunne kjøre til skolen, sette varmen på fult, skru rompevarmen og rattvarmeren på fult. Deilig! Det er en befrielse og ha lappen, uten tvil, hadde jeg visst det vår så deilig som det er hadde jeg nok fått ut fingeren litt før og komt i gang slik at jeg hadde den til jeg var 18, men nå, fire måneder på etterskudd har jeg den, yes! Jeg skal snart få ut fingeren når det kommer til blogginga også. Få tatt masse mer bilder og skreve en del mer. Jeg gleder meg i hel til å komme skikkelig opp å i gang igjen!

Vi bloggen senere dere!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg