Tar en styrkeøkt bare

Hallaien fininger!

Det går ikke helt min vei med denne døgnrytme fiksingen, jeg er så utspekulert når jeg våkner og bare skrur av alle alarmene. Klokken 10 kom jeg meg opp og ut av sengen. Nå er planen å ta meg en liten styrkeøkt, litt armhevinger, knebøy og situps ++ Jeg må trene bort all buenoen jeg putter i meg i løpet av en dag. Fra og med skolestart skal jeg kun spise godteri og drikke brus i helgene. Nå skal det bli godt å svette litt.


 

Tighits – Adidas  //  Singlett – HM

 

4 kommentarer
    1. Heii! Gikk innpå bloggen din for første gang i dag, fin Blogg!:) En ting jeg la merke til var at skriften var veldig liten, så vik tipse deg om å ta større skrift;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg