Rubicon

Helluuen!

Jeg liker slike late night innlegg, det er da jeg er på mitt mest kreative og vet veldig mange andre er det også! Jeg sitter på den harde kontorstolen min og begynner å bli riimelig klar for loppissen etter hvert håper jeg. Jeg var så himla godt i gang med den døgnrytme fiksinga mi, også ødela jeg den i dag morges, sov gjennom alle alarmene eller skrudde dem av. Jeg hadde til og med snakka med mamma mens jeg sov, yeah.

Nå sitter jeg å planlegger litt bloggings og videoer for fremtiden, det er faktisk noe av det kjekkeste jeg vet om, å bare skrive å planlegge.  Jeg har funnet frem en Rubicon boks som sto i kjøleskapet her nede, jeg tror det er brus faktisk. Og litt bueno som er det aller beste jeg vet, uten tvil. Jeg innså plutselig i dag, at om 6 dager starter jeg på skolen igjen og jeg er så langt i fra klar. Ahh, siste året på VGS, diiiiigg!
 

Jeg holder også på å kikker etter et nytt desig, men jeg er så kresen at jeg har ikke funnet noen enda. Så om du har lytst til å hjelpe en ung kvinne i nød, så tas hjelpen i mot med takk!!

3 kommentarer
    1. Mange som er mer kreative på kvelden/natten enn på dagen 🙂 Jeg er så heldig at jeg starter ikke før 28.august, grunnet at jeg skal gå et år på folkehøgskole!
      Vet hvordan det er å finne et nytt design, er veldig kresen selv! Men RRH Webdesign har slik at man kan designe sitt eget, ikke mye til alternativ men man kan være kreativ, de er enkle og super fine 🙂
      Ha en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg