Jeg har ombestemt meg!

Hallo verdens aller vakreste deg!

For litt over en måned siden så satt jeg å lurte på om jeg skulle fortsette å blogge på blogg.no, eller om jeg skulle bytte til Nouw. Som de fleste sikkert har skjønt byttet jeg, og jeg var storfornøyd i starten, endelig kunne jeg fikse designet mitt på en enkel måte og bli den ?perfect life? ?bloggeren jeg trodde jeg ville være. Men herregud, jeg er jo så langt i fra en slik blogger. Det tok meg to uker før jeg innså at jeg angra, men jeg har vell vært litt for flau over det til at jeg har klart å innrømmet det.

Det å bytte til nouw var nok det rette for meg når jeg gjorde det, og jeg er veldig glad for at jeg gjorde det for det fikk meg til å innse hvor godt der er å kunne dele det jeg trenger for at bloggen skal være meg, ikke bare alt det fine. Jeg har også vært en tur innom youtube mens jeg har vurdert hva jeg skal gjøre, og det er faktisk drit gøy! Så det skal jeg nok fortsette med. Nå har jeg til og med fått over 200 abonnenter, så nå er det bare å gønne på ass.


 

Ja, jeg har altså tenkt i fleng, og funnet ut at jeg heller vil dele livet mitt slik jeg ønsker å se tilbake på det, enn slik jeg vil at det skal være i dag. Hvem ønsker vell ikke å leve et liv hvor alt er en dans på roser? Well, not me any more. Så nå har jeg bestemt meg for at her skal jeg være. Dette vil bli mitt hjem, min dagbok, mitt eget lille sted og inspo bloggen min (tror jeg hvert fall!)  Lets live the real insp-life!!

 

15 kommentarer

Siste innlegg