Ingen eksamen i denne omgang!

Hei dere!

Solen skinner faktisk, det er nesten ikke en sky å se på himmelen, og selv om det blåser veldig er været helt fantastisk nydelig! Jeg kom hjem fra fire fine dager i Oslo på klassetur i går, hvor det var nærmere 30 grader de tre første dagene og litt kaldere den siste. Jeg har fått shoppet mye, fått tidenes sokkeskille, og fått litt flere fregner. Det fine været gjør noe med kroppen assa dere, det er det ingen tvil om. I dag fikk vi vite om vi kom opp i skriftlig eksamen, an gues what! Jeg kom ikke opp!! Det var en lettelse, å slippe og grue seg til engelsk skriftlig de 11 neste dagene. Nå er det bare medie-eksamen og muligens en muntlig og en skriftlig til, så er det sommerferie! Jeg har kjøpt så mye sommerklær at jeg er veldig klar for at sommeren og det fine været skal komme. Nyt resten av kvelden dere, det skal i hvert fall jeg!

Kyss og klem fra meg♥

 

11 kommentarer

Siste innlegg