Oh happy day!

Hei og hallo dere!
 

For en dag det har vært, sola skinner, det er varmt nok til at vi slipper å bruke vinterjakka og sammen med korpset mitt vant vi i dag 1. Plass på korpskonkurransen vi var med på! Lykkerus! Vi gikk på scenen, spilte og koste oss. Gikk av og var ferdige, fornøyde var vi også, hørte på de andre korpsene spille, spiste litt kake og var egentlig klare til å få vite plasseringene. Jeg ble så utrolig glad når de sa Sveio vant, fysøren! Men gud så fortjent. Vi har øvd mye hele gjengen den siste tiden. Nå føler jeg at jeg kan gjøre alt, jeg har gått tur i dag, sminket meg, lagt smoothie, vært med Eirik og skrevet opp hva jeg kan blogge om fremover. Ikke bar økte lysten min til å øve mer når vi vant i dag, men jeg har også fått veldig lyst til å begynne å blogge igjen!

 

10 kommentarer

Siste innlegg