Ny uke, nye muligheter

Hei dere!

Det er Mandag, og 4 dager igjen til helgen. Jeg slet med og komme meg ut av sengen i dag morges, gruet meg til å gå på bussen, og bestemte meg allerede i går at jeg skulle gå i kantinen å kjøpe mat på skolen i dag. Kjenner jeg hadde hatt godt av en uke til med fri, selv om jeg har vært oppe før 8 hver dag i ferien, spist frokost 8, fått lada opp kroppen med sol og holdt døgnrytmen min vedlike, så var det ufattelig vanskelig å komme seg både i seng og ut av sengen. Jeg hadde det jo så fint i Spania, hvorfor kunne jeg ikke bare bli der? Jeg har allerede begynt å se på flybilletter, jeg er klar for å reise igjen nå med en gang. Så nå skal det spares, jeg skal ikke kjøpe nye klær før neste gang jeg er ute å reiser, eller jeg finner noe på salg jeg bare må ha.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg