Fine dager i Spania

Hei dere!

Jeg er hjemme igjen, etter 5 helt fantastiske dager i Spania med korpset og Eirik. Jeg, Kjersti Sofie og Eirik tok bussen opp til Bergen på Søndagen, ble hentet av Tante der og dro ut å spiste med gjengen på egon, vi overnattet der, og tidlig Mandags morgen kjørte vi til flyplassen og møtte de andre. Vi tok flyet ned og har kost oss en hel haug etter det, iallefall gjorde jeg det. Jeg har til og med fått litt farge, ikke mye, men litt. Nok til at jeg er stolt over det, for egentlig får jeg ikke farge, jeg må alltid jobbe litt ekstra mye for det liksom, å nå bare kom den. Jeg har tatt over tusen bilder, kjøpt en hel haug av bueno og litt nye klær. Jeg har så mye å fortelle, og enda mer og vise! Jeg har en plan om å fordele det utover på flere innlegg, mer å ta i mer og være glad i!

 

9 kommentarer
    1. G U N N N I S: Det var litt kaldere enn en norsk sommer, men det hadde vært mye kaldere uken før vi reiste ned, og skulle bli varmere nå til uken så kommer. Det hadde vært den kaldeste uken der nede, haha! Men vi kunne bade i sjøen uten å fryse skikkelig 😀

    2. // Det høres flott ut, er jo egentlig bare et tegn på varmen er i ferd med å stige. Jeg håper det er litt varmere i mai når vi skal ned til leiligheten til foreldrene til kjæresten.

    3. // Håper jeg virkelig 🙂 Er første gangen jeg skal til spania, siden jeg alltid oppholder meg i Tyrkia, men så er det mer tryggere å reise til Spania enn til Tyrkia forøyblikket.

    4. Så bra du hadde en fin tur!
      En søt kamel, hehe.
      Og herlig å få brunfarge uten å stresse for mye med det. Jeg må alltid nesten oversole meg for å bare få bittelitt farge x)
      Gleder meg til å se hva du kjøpte 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg