UKEN SOM GIKK

Ukens høydepunkt: Skapet mitt som kom på Mandag, og som var oppe og ferdig montert på Fredag, jaaa! Fy fader så digg! Jeg gleder meg skakk til å være ferdig å putte alt inni og kunne dele bilder med dere, det er så fint. Og daten min med Eirik, tenk deg å våkne tidlig på Mandags morgen, sitte på skolen i 8 timer og alt er bare et strev, også får du gå ut med favoritten og spise god mat!

Ukens motivasjon: Jeg hadde som mål denne uken å klare og fullføre alle målene på skritt-appen min Breeze. Noe jeg nesten klarte, jeg mangler bare fredag. Det var en skikkelig kjip følelse å våkne Lørdags morgen å vite at om jeg bare hadde gått litt til hadde jeg klart det, ærh! Jaja, bedre lykke neste uke.


Ukens sang:
Me, Myselfe & I, for en kul sang! Den er faktisk 3 måneder gammel, men jeg har ikke hørt den før sist uke.

Ukens kjiping: Det må være at jeg ikke klarte alle skrittene på Fredag, jeg manglet ikke mange skrittene heller og det gjør det enda mer drit. Jaja, jeg skal klare det neste uke!


Ukens beste bilde:
Jeg blir både sulten og glad over å se på dette bilde!

Akkurat nå: Har jeg plassert meg i sofaen, satt en pizza i steke ovnen. Huskestue står på TV?n og jeg kjenner jeg snart er nødt til å strekke litt mer ut etter dagens treningsøkt for rumpa mi gjør vondt. Vi er nettopp kommet hjem fra Eirik hvor min familie var på kaffe og kake hos dem, super koselig! Vi spiste kaker og drakk kaffe (cola) også spilte vi ryktet går, som er et tegne spill.
 

Planer for neste uke: Neste uke SKAL jeg klare alle dagene på skritt appen! Jeg skal på konsert og høre flinke Eirik spille, jeg gleder meg! Jeg skal rydde rommet, øve på prøve, trene, bli litt sterkere, spise lite snop(Iwish) Nyte livet, og sove godt.

 

3 kommentarer
    1. Åå, vil veldig gjerne se det skapet ditt 😀
      og koselig å gå på date på en vanlig hverdag ^^
      digger forresten den sangen! og hørte den nylig selv, haha x)
      Håper du klarer å gå nok skritt den uken som kommer nå da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg