Let’s call it a date

Hei dere!

På Søndag før Eirik gikk på bussen hjem til seg selv, bestemte vi oss for at vi skulle klare å presse inn en date etter skolen en dag vi begge hadde tid denne uken. På Mandag fant vi ut at passet for oss begge, etter som at jeg allerede måtte være litt ekstra igjen i byen, så vi gikk ned til kaien og hadde egentlig tenkt oss på Sebastian’s for å spise noe amerikansk. Men det var stengt, så vi kjente litt på redselen om alt annet var stengt også. Heldigvis for oss, var MM’s åpent, og vi satte oss inn der, tok opp menyene og bestilte nesten det nærmeste vi kom amerikansk.

Jeg bestilte en italiensk hamburger, litt på sparket, siden kelneren plutselig dukket opp med bordet vårt. Jeg klarte så vidt å spise opp halvparten, så når Eirik var ferdig med hamburgeren sin, startet han på min. Jeg gikk derfra og var så mett at egentlig ville jeg bare sette meg ned på en benk og la maten sige litt. Men det var så vått at det var ikke vits. Vi gikk opp på markedet og satte oss på den ene sofaen som står der, og der satt vi.


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg