A day on media

Hei dere!

Hvordan har dagen din vært så langt? Min har vært veldig fin. Jeg slet like mye med å komme meg ut av senga i dag som i går. Jeg sover alt for godt når jeg sover, og kjenner på hele kroppen når min første alarm ringer at jeg skulle gjerne ha sovet bare 10 minutter til. Så mens jeg halv sover skrur jeg av alle alarmene jeg har skrudd på, selv om jeg har på 7 alarmer, også sover jeg videre. Heldigvis, har jeg funnet ut at om jeg setter på en alarm som ringer lenger nede enn de andre, får jeg den ikke med meg når jeg skrur av de andre. Og kommer meg derfor heldigvis opp av sengen hver morgen og rekker bussen.

I dag har skoledagen gått til å vise tiende klassingene hvor moro media er. Vi har stilt opp lys og trykt på bildeknappen i flere timer. I de to siste timene i dag har vi media, så dagen har egentlig vært veldig rolig, nå har vi en 5 minutter, og den har jeg brukt på å blogge, hihi. Men jeg kjenner jeg er sliten. Det skal bli godt å komme hjem å sove nå!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg