Slippers

Hei dere!

Jeg lurte meg selv til å tro at det var Torsdag i dag, og ble like skuffet hver gang jeg innså at det faktisk bare var Onsdag. Skoledagen gikk skikkelig fort i dag, og bussturen raskere enn normalt, det kan ha noe å gjøre med det at jeg nesten sovnet hele veien. Jeg har fått tatt opp all dialogen til animasjonsfilmen jeg skal lydlegge, og har en plan om å bli ferdig med å plasere ALT av snakking på rett sted i dag. Så nå skal jeg sette meg ned med mac’n min i senga og jobbe, godt. Så slipper jeg å stresse med det i morgen, nå mangler jeg bare en hel haug av lydeffekter og en rapport, så er jeg ferdig med det første av to prosjoekter nå før vinterferien, omto dager er vi hallveis til vinterferie, og om en måned befinner jeg meg i syden, wohoo!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg