Gårsdagens treningsøkt

Heihei, og god mandag! En helt ny uke og den første Mandagen i hele 2016. Jeg kom meg opp fra sengen i dag, etter å ha satt på mye alarmer i 20 minutter, Jeg har lært meg å ikke trykke på slumre, uheldigvis. Heldigvis hadde jeg satt alarmen på 20 minutter før tiden, smartsmartsmart. Jeg fikk til og med tid til å drikke to glass eplejucie, lage meg ordentlig niste og spise frokost, luksus morgen. Nå er jeg snart ferdig med årets første skole dag, og kjenner jeg er drøtt. 

I går tok jeg og Kjersti Sofie ut på trening igjen. Jeg tenkte jeg bare skulle trene armer, siden bena mine var så vonde, men nei da, det funka ikke. Over halvparten av øvelsene fra appen måtte jeg ned på gulvet eller bøye meg ned, jeg brølte i smerte. Så jeg gav opp de øvelsene og fant mine egene som jeg har lært tidligere. Vi startet med 10 minutter på mølla, og jeg klarte ikke å komme meg lenger enn 1 kilometer, men jeg er stolt, for gangsperren min har virkelig pint meg. Etter nesten en time inne på styrkerommet (tror jeg det heter) gikk vi ut å bygde enda mer muskler på noen av apperatene. Også eg god utstrekk etter på, så i dag har jeg heldigvis sluppet gangsperr i armene!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg