Min favoritt BB-Cream

Det er ikke ofte jeg anbefaler produkter, men av og til kan det passe seg. Det er vinter og været er ikke akkurat til å skryte av, huden vår blir tørr, og dette kan gå ekstra hardt utover ansiktet vårt. Jeg har siden Oktober i år brukt BB-Creamen til Garnier, den lå plutselig i sminken min, og var sikkert min søster sin. Jeg har aldri vært noe glad i å bruke kremer i ansiktet mitt, siden jeg ikke vil ha kviser, men jeg lot det gå og prøvde den like vell. Og har ikke fått noe mer kviser nå enn det jeg hadde før.

I fjor slet jeg med at huden på nesa mi og i midten av panna mi var så tørr, jeg så godt som flasset. Om jeg skulle sminke meg var jeg nødt til å ta fuktighets krem på de tørre stedene nesten en time før jeg skulle sminke meg for at det ikke skulle blir ekkelt. I år etter at jeg har begynt å bruke BB-creamen har jeg faktisk ikke hatt dette problemet i det hele tatt. Jeg legger den rett på huden og tar ikke noe annet enn bronzer oppå. Den holder hele dagen, og dekker faktisk veldig godt. Den er fuktende og gjør at huden ikke tørker, hvert fall har ikke min gjort det i år. Jeg er super fornøyd med denne, og måtte i går på butikken å kjøpe en ny, ettersom den jeg hadde var tom. Og den kosta ikke mer enn 100 lappen!


Dette er ikke sponset og er mine helt ærlige meninger.

Har du prøvd denne? I så fall er du fornøyd?

6 kommentarer

Siste innlegg