Lam i leppa

God morgen! I dag var jeg tidelig oppe for første gang siden ferien startet, klokken 1015 klarte jeg å reise meg opp å stå på gulvet. Jeg må nesten si meg litt stolt, haha! Jeg var en tur innom tannlegen i dag for å bårre litt i en tann, jeg hater alt som finnes av strøyter å ting som skal inn i kroppen min. Så mamma måtte være med inn å holde meg i hånden, men etter at strøytene var tatt lot jeg henne gå. Jeg er blitt stor jente nå, så å bårre i en tann, det skal jeg hvert fall klare selv! Nå sygler jeg når jeg spiser, klarer ikke smile skikkelig og kan ikke føle halve over leppa mi. Jeg gleder meg veeeldig til bedøvelsen er ute, for jeg hater når det er lammet. Jeg er nesten redd for at bedøvelsen aldri skal gå ut, haha! 

6 kommentarer
    1. Jeg tar alltid litt bedøvelse i leppene om morgenen, hørt at de blir fyldigere da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg