Pizzamaker

Juhuu! Jeg ligger enda godt plaser under dyna, med Eirik ved min side. Vi har tatt teoritentamen sammen et par ganger, og snart er vi klare til å ta teorien. I går kveld før vi la oss fant vi ut av vi skulle prøve pizza stekeren familien fikk til jul av tante og onkel å de. Vi fant frem taco lefser, pizzasaus og kebabsaus, mais, skinke, ost og tomater. Vi tok fullet på pizzaen og satte først min inni. Jeg visste ikke hvor lenge den skulle stå inni, så vi tok en sjanse på at det var 4 minutter, me da var den ikke ferdig. Så jeg skrudde opp varmen fra 2 tallet til 3 tallet og lot pizzaen stå i 4 minutter til. Når den da var ferdig hadde kanten rundt løftet seg opp å blitt helt svart, haha! Så da var den hvert fall ferdig. Eirik sin ble så godt som perfekt stekt, så mens jeg satt å knekte av den svarte skorpen etter at den var blitt litt kaldere, kunne han spise ute noe svidd problem, haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg