Adidas

Æhh, jeg våknet til snø i dag, akkorat det samme som de fleste andre haugesundere. Jeg skrev i går at det enda var håp om snø i Desember, og jaddaa, SNØ! Jeg kom hjem fra Eirik for 30 minutter siden og kom inn dørene til pizzasnurr lukt, ah! Så nå sitter jeg å spiser, og det er så godt! Senere i dag skal jeg bite tennene sammen ta på meg ull, flis og dress og gå ut å leke i snøen med kidzaa, så satser jeg på at snøen blir liggende helt til jeg går ut. Jeg skal også på juletrefest i dag, spille litt julemusikk, spise julekaker og gå rundt juletreet. Selv om julestemningen ikke er til stedet i det hele tatt, det er ikke en gang et snev av den, så skal jeg nyte julen. Her er noen bilder jeg og Arne Martin tok i går, have a nice day! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg