Gårsdagens lunsj

God morgen! Jeg sov til 13 i dag og lå i sengen å nøt varmen under dynene i en halvtimes tid før jeg reiste meg fra sengen. I går som alle andre julaftener jeg kan huske spiste vi grøt før vi gikk på gamlehjemmet og i kirken å spilte. Det er så koslig å sitte rundt kjøkkenbordet og lete etter mandelen, jeg finner den aldri. Med mindre den har blitt plasert i skålen min, selv om jeg leter å graver i grøten finner jeg den ikke, haha!

Kanskje det er det som gjør at jeg ikke finner den, noen har bare bestemt at om hun leter i år igjen, får hun den hvert fall ikke! Gårsdagen var supervellykket, og jeg er skikkelig takknemlig for at det fine jeg fikk. Nå sitter jeg med mine nye klesplagg på, og er klar for å spise frokost. Jeg skal høre med Arne Martin om han vil være med meg ut å ta litt bilder etterpå før det blir mørkt ute, for jeg fikk ny linse til kameraet mitt i går<3

12 kommentarer

Siste innlegg