Ordentlig griseflax

Hei sann dere! Wæh, om bare en dag er det julaften! Jeg tror jeg har snakket om nedtelling og julaften alle mine siste innlegg, haha. Men det er bare jul en gang i året, så det må nesten være lovt. I dag fikk jeg og mine søsken griseflasx av mamma, og flaxen min var til stede for å si det slik. Først skapte jeg frem en med 40 kroner i premie, så skrapte Eirik frem en med 40 kroner, og så kom den største premien jeg har vunnet i griseflax og noen som helst form for flax, 500 kroner!! Æhh, jeg var super glad, lykke! Også skrapte jeg den siste og tenkte det er hvert fall ikke premie på to etter hverandre, men joda! 100 kroner. Jeg vant til sammen 660 kroner, på skrapeloddene, woho!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg