Ready for christmas

God kveld! Det er 21. Desember, og om tre dager sitter de fleste av oss å åpner julegaver, har spist god mat og er gode å mette. I dag har jeg vært hos Eirik, vi har pynte deres juletre, spist mat og drakk julebrus. Jeg bestemte meg etter at jeg så russen tok en russeknute som gikk ut på å drikke opp en 1,5 liter julebrus på 10 minutter, at dette skal jeg også prøve. Og trodde egentlig at det ikke kan være så utrolig vanskelig. Men etter jeg, Eirik og Maria hadde satt oss ned for å pøse i oss en hel stor jule brus, som ikke var åpnet fra før av, så kullsyren var tilstede, haha! Etter fem minutter, uten at jeg hadde rapt i det hele tatt fordi jeg ikke fikk det til, bruste det opp i halsen min å ut gjennom nesen og rapen kom, det var det eneste som kom ut av munnen min i en lenger perriode. Jeg lo som jeg nesten tissa på meg, men man hører ikke latteren, for det er bare masse raping og skumming. Videoen av dette kommer i morgen, og jeg kan nesten garrantere en god latter, jeg sitter å småler med meg selv nå, for jeg klarer ikke en gang tenke på det uten å begynne å le.

7 kommentarer

Siste innlegg