Ser du at denne er grå?

Haha, hei sann dere! I går etter at jeg hadde postet innlegget Green babe, så Eirik på meg og spurte hva meningen med overskriften var. Jeg trodde han mente ordet babe, men tenkte jeg bare skulle forklare at det var fordi kjolen var grønn. “Men kjoler er jo grå?” Jeg måtte le litt, for jeg trodde han tulla, men han lo ikke sammen med meg, og da skjønte jeg at han faktisk mente det. Senere fant jeg ut at det var flere som mente kjolen så grå/sølv ut, og jeg vurderte nesten om det var jeg som var fargeblind, noe jeg fant ut at jeg ikke var, for jeg tok en test, Eirik tok en også. HAN ER FARGEBLIND TIL EN VISS GRAD! Men, senere på kvelden gav min fine Eirik beskjed om at nå var kjolen grønn, jeg følte en følelse av seier, hihi! Men, han sa senere at det var grå igjen. 

7 kommentarer
    1. Kan du ta bilde av hele kjolen? Det va knallfine detaljer men ble veldig nygjerrig på kpss den ser ut i helhet 😘😘😘😘

    2. selv ser jeg er lys mintgrønn farge, men kan skjønne hvor gråfargen kommer fra. Kanskje lettere å se om man ser hele kjolen i riktig lys, Hehe. Den så lekker ut hvertfall.
      Har konkurranse på bloggen, gå inn og meld deg på!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg