Funday morning

Hei sann dere! Det er Søndags morgen, og haglet har slått ned utenfor vinduet mitt. Det regnet, lynte og tordnet, og jeg har komt meg ut av sengen, sminket meg og kledd meg. I går var jeg i Stavanger, med mamma, Kjersti Sofie, Arne Martin og Eirik, og fikk kjøpt med hjem noen god biter. Et nytt bord som jeg og Eirik klarte å sette sammen nesten helt selv (pappa kom inn å hjelp litt, heldigvis!) Vi måtte faktisk skru opp igjen skruer og flytte på brikker flere ganger fordi vi hadde plassert dem feil vei, haha! Men det ble knall bra når vi ble ferdige, vi flyttet på sengen og plasserte bordet inni kroken. Jeg satte en boks under, og mine tre nye roommates på bordet, tre kaktuser, i rosa potter! Jeg har en fra før av, som jeg har hatt siden 6. Eller 7. Klasse, den heter Frida og har to rosa blomster på deg, min favoritt kaktus off all time.

15 kommentarer

Siste innlegg