Alle bukser er for korte liksom

Hei sann dere, og god Torsdags ettermiddag! Jeg er endelig hjemme fra skolen, og har fått tatt av meg skoene. Om bare en dag er det faktisk helg, og ikke nok med det, men det er også black Friday. Selv om jeg aldri har vært noe “Wow, nå skal det shoppes” er det litt kult. Tilbudene mange av butikkene har er ikke til å skryte så veldig av selv om butikken skryter seg opp i taket. 30% på en vare er liksom ikke så mye når man tenker på hvor syke tilbud de har borte i USA foreksempel. Når vi først skal kopiere noe, bør vi gjøre det skikkelig.

Jeg og Charlotte tok oss en tur ned til by parken i fritimen i dag og tok litt antreks bilder, som jeg har tenkt til å dele senere i dag. Hver gang jeg ser på bilder som er tatt av meg, innser jeg at boksene mine er tre-fire centimeter for korte. Men jeg har lært meg å leve med det, og skal en dag få det til å bli inn å gå med bokser som er litt for korte i bena. Jeg har også ryddet litt på macen idag, og der fant jeg en video som jeg skulle ha publisert for over tre måneder siden, hvor jeg, Eirik og Arne Martin smaker på det finske godteriet jeg og Eirik tok med hjem etter vi hadde vært på leir der borte i sommer. Jeg lo godt når jeg satte den på, haha! Så nå holder jeg på å laste den opp på youtube, men det tar sin tid.

 

10 kommentarer

Siste innlegg