Skal jeg gjøre det?

Juhuu, god morgen alle sammen! Det er Tirsdag igjen, og vi er snart hall veis inn i den nye uken, og om en måned er det jul! Jeg kjenner det krible i magen bare jeg tenker på det. Juletrær, fine kjoler, god mat, julekaker, familieselskaper og ikke minst julegavene, hihi! I dag skal jeg på skolen, jobbe med mitt, dessverre må jeg droppe gymmen på grunn av min tette nese og hals. Og etter på skal jeg ture den på sykehuset, for å sjekke arret jeg har etter jeg opererte i fjor, enten skal jeg operere det på ny for å få fikset opp i hvordan det ser ut, for det er så dratt, ellers lar jeg det bli som det er. Jeg er enda litt i tenkeboksen når det gjelder akkurat den der. Charlotte har sovet her i natt, så jeg fikk sove litt lenger i dag, heldige meg som har en bestevenninne med lappen.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg