Morninger som denne

God morgen dere! Lørdags morgninger er mine favoritt morgninger, og Lørdag er min favoritt dag. I dag våknet jeg faktisk helt uten stemme, og har ikke fått den tilbake enda. Jeg har vært forkjølet lenge nå, og tenkte her om dagen at nå var det på tide at jeg ble kvitt den rendene nesa, men slik skulle det altså ikke gå. Jeg våknet dagen etter med en tett nede og vond hals. Og verre skulle det bli, haha! Men jeg skal ikke klage, det er jo faktisk litt morsomt, jeg elsket å være forkjølet når jeg var liten, selv om jeg helst skulle vært foruten det nå. I går startet jeg ikke på skolen før 0945, slik som hver Fredag. Og cubus hadde 30% på alt av klær og tilbehør. Så jeg og mamma tok turen dit og kjøpte litt julegaver, også kjøpte jeg meg to nye bukser.

Æh, så god de er å ha på, original prisen på dem tror jeg var 300kr, så de var ikke en gang dyre før man trakk av 30%. Disse anbefaler jeg på det sterkeste å kjøpe, kan legge ut navn og slik senere om dere er interesserte i det? På vei til byen i 8 tiden spurte jeg mamma om vi ikke kunne stoppet med vannet og ta bilder, for der er det alltid så fint. Jeg kjører forbi der hver dag med bussen og skulle ønske jeg bare kunne gå av bussen og ta litt bilder, for der er det faktisk så fint, at jeg kunne kommet for sent på skolen, he-he! Men nå fikk jeg det som jeg ville og endelig etter over et helt år, fikk jeg tatt noen bilder!

Ha en fin dag♥

6 kommentarer

Siste innlegg