Femtende November

Heihei fine dere! Det er Søndag, og jeg sitter klar til å være med Eirik på takkefest. Min nye brune genser/kjole er på, Eirik skal snart skifte til skjorte, også er vi klare til takeoff. Dagen i dag har har gått til Kirken, hvor jeg har vært leder sammen med et par andre for noen kjekke tredje klassinger. Når jeg kom hjem ryddet jeg rommet sammen med Eirik også hjalp vi mamma og Arne Martin å fikse kaninburet, for mine fine Rita biter hull i taket, og fikk plass gjennom hullet, så det var på tide å få det fikset. Så tom jeg bussen til Eirik sammen med Eirik. Det var så fint når vi var ute å gikk at jeg måtte be han knipse noen bilder av meg, and he did! Senere i dag, eller i morgen kommer flere bilder fra i dag, vi ses!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg