Polen dag 3

God morgen!

Siste hele dag i Polen er over, og jeg er pakket og klar for å dra tilbake til Norge. For en superfin tur det har vært! Nå sitter jeg klar til å kjøre bussen til flyplassen, og fly hjem til Norge. Gårsdagen tartet likt som dagen før i går. Vi spiste frokost, og jeg innså hvor heldige vi er i Norge som har gode meieriprodukter, for både osten og melken smaker annerledes her nede. Det er ikke ekkelt, jeg klarer fint å spise det, jeg bare foretrekker Norsk melk og ost. Vi tok turen til en av konsentrasjonsleirene her i Polen, og fikk en guidet tur der som varte i to timer, bilder kommer i et senere innlegg. Når vi kom tilbake hit, gikk jeg, Eirik og et par av de andre gutta ned på en karramell butikk, og kjøpte drops. Jeg ble litt skuffet i det jeg tråkket inn dørene og det ikke var vanilige karrameller, men disse var veldig god, så det er tilgitt. Vi gikk på Hard rock cafe og spiste middag, jeg klarte ikke en gang spise opp halvparten, for en størrelse, haha. Vi gikk opp igjen hit, og da gikk jeg og Eirik på kjøpesenteret som ligger rett vedsidenav her vi bor. De hadde en såpe butikk, og såpene der luktet så godt at jeg måtte kjøpe tre stykker. Etter på møttes vi igjen på hosteller, gikk og spiste middag igjen, hele gjengen samlet, også gikk vi å bowlet.

8 kommentarer

Siste innlegg