Polen dag 2

Hei hei!

Gårsdagen startet tidlig, til Søndag å være i hvert fall. 0800 var jeg våken nok til å spille litt Jelly Splash, og klarte hele tre baner, yesyesyes! Frokosten sto nede i kjelleren, jeg fant meg et knekkebrød som jeg fant ut smakte chips, og en vanlig skive. Etter at frokosten var inntatt dro vi til YMCA-huset i Polen, vi møtte en mann som fortalte om litt av arbeidet de gjør, også gav vi han sjokolade og smørbukk, hadde et lite opplegg bare vi i gruppen også dro vi til et digert shopping senter. Jeg og Eirik gikk i to timer før vi sa oss fornøyde og fant oss en taxi og kjøret hjem i. Vi tok oss en powernap på hostell rommet hans, også gikk vi bort til en liten butikk og kjøpte sjokolade. I dag skal vi i en av konsentrasjonsleirene her i Polen, og jeg fant ut jeg måtte ha en lue, for det blåser så mye her, og det blir faktisk iskaldt hver gang vind takene kommer. Så vi turan bort til senteret som ligger her, gikk inn New Yourker og jeg fant meg en lue. Og sko, og en liten jakke og en superherlig kjole-genser. Så den luen kom ikke alene hjem i handleposen. Men, skoene kostet så lite, at det var vært det, der jeg har sett har de kostet godt oppi 1000lappen og jeg betalte kun 150 kroner for dem!

6 kommentarer

Siste innlegg