De fine dagene

Heihei! Her har det regnet i så å si hele dag. Jeg ble våt når jeg gikk til bussen, jeg ble våt når jeg byttet buss og jeg ble våt når jeg gikk hjem fra bussen. Jeg kom hjem sammen med Eirik i dag, og vi gikk rett ned og leste litt lekser. Så skiftet jeg genser, og vi gikk ut i det flotte høstværet å tok litt bilder. Kaldt, men fint. Og opplett, null regn i siktet, ah! Jeg har på meg så mye klær om morgen nå, for ikke å fryse. En genser, en jakke og enda en jakke. Når bare snøen kommer nå, og jeg kan gå med enda mer klær, jeg kjenner jeg gleder meg!

Vi spiste fleskepannekaker med potet, smør og bacon til middag i dag. Jeg var aldri noe glad i dette når jeg var liten, men nå smaker det faktisk veldig godt. Jeg var egentlig ikke noe kresen når det gjelder mat veien når jeg var liten, men det jeg ikke likte, det likte jeg ikke og spiste det aldri. Jeg hadde aldri smakt rømme på taco for eksempel, men etter at jeg prøvde det første gang, har jeg ikke spist taco uten. Jeg spiste bare butikk bolle om jeg var på besøk hos bestevenninnen min og vi fikk tilbud om å få en, da turte jeg ikke si nei, men kjøpe bolle, det er noe av det ekleste jeg kan spise. Men, mat er mat, og det meste som finnes av mat er god mat.

De siste dagene har jeg brukt på skole, for det meste. I morgen har vi innlevering, og jeg har måttet jobbe skikkelig for å bli ferdig. Derfor har bloggen desverre blitt nedprioritert, men, I’m back! Vi snakkes fine dere

 

4 kommentarer

Siste innlegg