UKEN SOM GIKK

Ukens høydepunkt: Gårsdagens konsert med Eirik og klassen hans. Det var faktisk super bra. Jeg visste de var flinke, men de overgikk seg selv hele gjengen, WOW!

Ukens motivasjon: Ungdomsbedriften vår på skolen er offisielt oppe å går. Vi fikk mail i dag om at den er registret, så nå har jeg fått my jobb. Vi har jobbet superhardt på skolen, så det er godt å vite at det lønnet seg. Jeg hadde ikke trodd noe annet enn at den skulle bli godkjent, men godt er det uansett.

Ukens sang: ABC av Cody Simpson. Jeg var på konsert med han og fikk høre litt av sangen før den var ferdig. Det er en skikkelig god sang.

Ukens kjiping: Hm, jeg har vell ikke hatt noe kjipt som har skjedd denne uken. Annet enn at det er så veldig kaldt om morgenene. Men en god og varm vinterjakke gjør susen.

Ukens beste bilde:

Ukens tanke: Jeg har faktisk vurdert om jeg skal begynne å sette meg litt inn i hva det jeg spiser inneholder. Jeg skal prøve så godt jeg kan og ikke selv kjøpe mat med palmeolje i. Etter at jeg har hørt så mye om hva som skjer med regnskogen og hva som kommer til å skje, har jeg bare åpnet øynene liksom. Selv om jeg bare er en person, blir det en person mindre å produsere å produsere palmeolje til.

Ukens latter: Jeg var ute å lære kjørte med mamma sist søndag, og skulle kjøre gjennom en rundkjøring. Jeg har vikeplikt fra venstre, og måtte derfor stoppe for bilden som kom. Men den skulle svinge ned veien før han kom til meg, han bare lot var å blinke. Så jeg kunne bare kjøre. Men ikke-Søren om jeg fikk start på bilen igjen. Og kvelte den ikke mindre enn 5 ganger, og bilene kom bak.. Jeg måtte til og med utav bilen og la mamma kjøre.

 

15 kommentarer

Siste innlegg