Noe så pinlig!


Haha, denne bilkjøringen går bare bedre og bedre, og jeg ler enda lenger hver gang jeg feiler. Jeg var ute og kjørte med mamma på Søndag. Og klarte meg faktisk helt fint, kvelte den bare en gang når jeg skulle starte å kjøre også kom jeg meg helt til den første rundkjøringen, kvelte den og der måtte jeg bakke starte, noe jeg ikke har gjort før. Så jeg kvelte den igjen, men jeg klarte det etter andre forsøk og kom meg gjennom rundkjøringen. Den andre rundkjøringen gikk helt fint og jeg klarte meg gjennom uten å kvele den. Jeg svingte inn på et busstopp for å slippe bildene bak forbi. Kom meg ut på veien igjen.

Og der kom den, den tredje og siste rundkjøringen, og noe så pinlig! Jeg klarte å kvele den, og ikke bare en gang, men 5! Er det mulig..? Og bilene kom bak, men jeg skulle ikke gi meg. Jeg startet den, kvelte den, startet den, kvelte den, hele 5 ganger. Helt til mamma sa at nå kunne hun kjøre resten. Jeg klarte ikke en gang dra opp håndbremsen, for jeg holdt knappen inne. ?Hvorfor vil den ikke feste seg?? Haha! For en tur. Bilistene bak var heldig vis kjekke, så jeg slapp den tutinga. Jeg bøyde meg ned og gikk rundt bilen og hoppet rett inni. Noe så flaut! Jeg skal i hvert fall ikke kjøre i rundkjøring igjen med det første.

Vi blogges fininger ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg