Noe så fint

Heihei! I løpet av høstferien har jeg sett mer på film enn jeg har gjort gjennom hele 2015 tilsammen tror jeg. Jeg har sett opp til flere filmer hver dag, og om jeg ikke har sett film har Youtube blitt flittig brukt. Når man sitter å ser og blar gjennom alt som er, kan man være så heldig at det kommer opp noe som er spennende og vakkert. De to videoene under er det en kanadisk mann som heter Matti Haapoja som har laget, og jeg kjenner reiselysten boble inni meg når jeg ser dem!

w6ggh1a9IFg


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg