Thursday

Heihei dere!

Det er allerede Torsdag, og over halvparten av ferien er allerede gått. I går var jeg en tur innom tannpleieren på min årlige sjekk. Så fikk jeg kjøre til byen med mamma ved min side for å ta blodprøver på sykehuset. Vi kjøpte papp plakater og kjørte over broa og henta fine Eirik. Vi turan hjem og lagde makaroni og ost♥ Så gikk vi å satt barnevakt. I dag startet dagen litt senere enn planlagt, jeg sov helt til 11 noe jeg ikke har gjort på lenge. Vanligvis våkner jeg 9 av meg selv. Men ikke i dag nei. Eirik lagde frokost til meg som han kom med på sengen, snillingen min! Vi så Paper Towns, som var en utrolig god film. Og nå sitter vi å jobber med hvert vårt. Jeg blogger og han spiller gitar. Jeg er helt imponert over fingerarbeidet hans! WOW♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg